Direktlänk till inlägg 23 november 2007

På Bättringsvägen !!

Av Loppan - 23 november 2007 10:40


På bättringsvägen är vi nu, både jag och A. Hon leker och "städar" på sitt rum. Lilla gumman gick och hämtade sophinken och kastade grejer och nu står hon och organiserar på hyllorna. Hennes rum är nästan helt färdigt nu vilket hon tycks uppskatta massor. Det har tagit lite tid men ikväll eller imorgon kommer sista hyllan och sänglampan upp. Det behövs även fler förvaringslådor som ska inhandlas vid nästa IKEA besök när nu det månde bli. Jag funderar även på en ny säng med skrivbord under vilket skulle ge större och bättre plats i rummet och ska börja kika runt efter det. Jag ska strax gå in och hjälpa henne. Ville bara passa på att skriva några rader.


Ikväll är det IDOL. Någon mer än jag som ser fram emot det ?!?!


 
 
Kathrin

Kathrin

23 november 2007 11:36

Men usch så jobbigt ni haft det med förkylning och magsjuka - skönt att ni mår bättre nu!

Ha en go fredag!
KRAM

http://tinalill.blogsome.com

 
Anna Å

Anna Å

23 november 2007 12:48

Skönt att ni håller på att blli bättre!

Kram

http://www.imloved.se

 
Malin

Malin

23 november 2007 13:41

Hej gumman! Skönt att höra att ni är på bättringsvägen, båda två! Det är samma här, Tindra har sovit 14 timmar inatt och nästan hela förmiddagen, så jag tror hon sov bort det mesta, för nu är hon relativt pigg igen.
Ska till läkaren om en stund, återkommer med resultatet...
Kika in till mig och kolla dagens vägresultat, är mycket nöjd!

Kramar Malin

http://www.blogtown.se/blog.php?&id=Malin_Skruttan

 
Micke

Micke

23 november 2007 18:07

Här IDOL-vägras det *s* Har inte sett 2min ens.. Det lär nog bli Doobbidoo på SVT istället :)

Skönt höra det är bättre där, har som uppdaterat mig på sista dagarna här och magsjuka är ju aldrig kul.

Självklart vill vi män ha ölen serverade *s* och en kvinna 5m från spisen är på rymmen.. *asg* (med tanke på vad du skrev på sidan min)

Trevlig helg på er allesammans!

http://kludd.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 9 december 2007 13:35

  Jag har nu tagit det stora steget att skaffa mig en domän, av den enkla orsak att jag vill kunna ha lås på foto på dottern och i viss mån en del inlägg. Men inget ont att säga om Blogga Gratis där jag trivst superbra under denna tid jag varit här.....

Av Loppan - 30 november 2007 22:30

  Nu har vi firat min Mamma som nu är 60 år fyllda. Vi åkte till resaturang T-bone där ingen av oss tidigare ätit. Det är en ganska poppis reastaurang och väldigt mysig. P och Mamma åt tre-rätters menyn bestående av Vitlöksbröd till förrätt, Ryggbiff...

Av Loppan - 30 november 2007 11:02

  Mamma fyller 60 år idag !! Massa med grattis från oss. Såklart ringde vi och gratulerade i morse med sjönsång från mig och A. Mamma blev jätteglad. Vi ska ut och äta på restaurang och har köpt en present vi tror hon kommer gilla, men såklart får ho...

Av Loppan - 29 november 2007 14:52

  Varför ska jag få veta saker omvägar. Jag blir så ledsen, besviken och förbannad. Det handlar inte om "det man inte vet har man inte ont av" utan om saker jag skulle fått veta förr eller senare i alla fall. Då vill jag veta det förr på ett ärligt s...

Av Loppan - 29 november 2007 09:10

  Då ska jag strax iväg och arbetsträna, sista dagen för denna veckan, en lagom introduktion. Jag är trött efter gårdagen och har massor att göra idag också så tid att uppdatera eller att springa runt hos mina vänner vilket ni säkert är vana vid finn...

Ovido - Quiz & Flashcards