Alla inlägg den 18 november 2007

Av Loppan - 18 november 2007 19:56


Vi har varit på middag hos Pappa och Nillis. Vi blev bjudna på köttfärslimpa med katrinplommon, potatis, sås, lingon/gele och sallad. Åh så gott det var.  Sen blev det kaffe och hallon-mazarin. A och Fiffi lekte och hade så skoj, lite gnäll men det hör ju till. På det stora hela var det en mysig middagsträff för både vuxna och barn.


När vi åkte hem började jag känna mig hängig och det blir bara värre. Jag är frusen och värkbruten värre än vanligt överallt. Jag har dessutom väldigt ont i halsen och känner mig febrig men har ingen hög temp. Känns väldigt typiskt eftersom jag ska börja arbetsträna på tisdag. Kan bara hoppas på att det går tillbaka och inte bryter ut i nått mer, annars får jag börja min arbetsträning med att vara sjuk vilket inte känns bra men det är ju inget jag kan råda över. När jag är så värkbruten som jag är nu så kan jag inte ge mig ut längre sträckor på cykel, så är det bara. Får helt enkelt hålla tummarna för att jag mår bra igen imorgon och framför allt på tisdag.


Nu väntar ryggläge och mys i soffan.


Av Loppan - 18 november 2007 11:40


Härliga Söndag !! A sitter och spelar TV-spel och jag och P får hjälpa till samtidigt som vi går och plockar och donar. Sen blir det god middag ikväll hemma hos min pappa. Det är A som ville åka hem till Morfar och Nillis och då ringde jag och bokde. Hennes kusin Fifi kommer också vilket A är lycklig över. Fram tills dess är det småstädning och söndagsmys som gäller.


Ovido - Quiz & Flashcards