Alla inlägg den 29 november 2007

Av Loppan - 29 november 2007 14:52


Varför ska jag få veta saker omvägar. Jag blir så ledsen, besviken och förbannad. Det handlar inte om "det man inte vet har man inte ont av" utan om saker jag skulle fått veta förr eller senare i alla fall. Då vill jag veta det förr på ett ärligt sätt, inte så här. Är det så det ska vara så vill jag inte vara med, då kan det vara så. Då tar jag bort det som gör mig ledsen ur mitt liv och lär mig leva utan det. Kanske bäst så, jag vet inte, jag vet bara att jag är så otroligt ledsen just nu. Det är dags för mig att göra ett val.


Av Loppan - 29 november 2007 09:10


Då ska jag strax iväg och arbetsträna, sista dagen för denna veckan, en lagom introduktion. Jag är trött efter gårdagen och har massor att göra idag också så tid att uppdatera eller att springa runt hos mina vänner vilket ni säkert är vana vid finns inte i den mån jag önskar. Jag sitter i princip bara här när jag bloggar ner några rader och när jag uppdaterar min checklista på viktväktarna.


Ikväll ska A på gympa och jag måste iväg och shoppa igen. Fick inte hunnit med allt igår. Jag behöver själv en ny festtopp till min mammas 60-års dag imorgon och jag ska fixa hennes present. Måste ringa min kusin också.. En massa måsten med andra ord, men det löser sig.. Måste rusa nu !!


Ovido - Quiz & Flashcards