Alla inlägg den 20 november 2007

Av Loppan - 20 november 2007 09:27


Jaha, så blev det med första dagen på arbetsträningen. Det kändes inte alls kul att ringa till min arbetsträningsplats och AF i morse. Kunde knappt prata för den delen. Jag har huvudvärk, värk, snuva, är hes och har så ont i halsen. Det är som ett rivjärn när jag sväljer och jag har börjat hosta, framförallt när jag pratar så det blir en tystare dag än vanligt. Tacka vet jag msn så man kan kommunicera med folk i alla fall.


Jag fick bytt mina stövlar igår, dom som gått sönder i dragkedjan. Jag fick lägga till 50:- för ett par andra stövlar men dom är jättesköna. Mycket skönare än dom gamla. Sen fick jag köpt lite basvaror, frukt och grönt som jag saknade så nu kan jag i lugn och ro vara sjuk i några dagar. Dom småsakerna som vi kan tänkas behöva kan P köpa med sig hem.


Nu ska jag försöka kurera mig. Hur var det, är det någon som har en mirakelkur ?


Ovido - Quiz & Flashcards