Direktlänk till inlägg 26 november 2007

Saknad I Massor !!

Av Loppan - 26 november 2007 10:20


Idag skulle min styvfar fyllt år. 65 tror jag men har tyvärr tappat räkningen lite. Han lämnade oss väldigt hastigt 1998. Det var ingen naturlig död vilket alltid kommer göra det svårt att acceptera. Han lämnade ett stort tomrum. Mamma, jag och A ska besöka hans grav idag och smycka den med blommor. Jag har levt med min styvfar sedan jag var 7 år. Han var som en pappa och skämde ofta och gärna bort mig. Jag saknar honom och saknade framför allt honom på mitt bröllop. Jag vet att han hade hållt ett långt, fint och roligt tal. Han fick heller aldrig träffa eller A och jag är säker på att han hade älskat dom båda. Det gör ont och jag vågar inte ens tänka på hur min Mamma känner det en dag som denna. Man ska ju inte jämnföra känslor och vi pratar sällan om det. Varje dag hon inte sörjer honom är bra. Det liksom bara är som det är.


Några av Er som läser här vet historien bakom allt men den är privat. Men än som står ovan vill jag inte dela med mig av på denna öppna bloggen. Så tänk gärna på det om ni skriver en kommentar.





 
 
BeaTris

BeaTris

26 november 2007 11:10

Hittar inte så många ord så jag lämnar bara en kram. Hoppas ni får en fin dag tillsammans.

*Kramar om*

http://beatris.bloggagratis.se

 
Anna Å

Anna Å

26 november 2007 11:18

Tänker på er båda!

Styrkekramar till er!

http://www.imloved.se

 
Ingen bild

Nettis plättis....jäkligt trött.....

26 november 2007 14:46

Kram

 
Sussie

Sussie

26 november 2007 16:30

Åhh, tänker på er!!!
Stoooor kraaaaam!

http://www.sussetuss.com

 
Nettan

Nettan

26 november 2007 20:53

Hej vännen! Kikar in och kramar dig, hååårt och länge.... Själv börjar det närma sig svärfars födelsedag, det är ju den första sedan han gick bort och om två månader idag så är det ett helt år sedan den hemska dagen var....

Kraaaaam

http://skorpan.bloggagratis.se

 
Filura

Filura

26 november 2007 21:32

Tänker på er en dag som denna!

Kramar i högar

http://hem.passagen.se/familjenw

 
Ingen bild

tröllkärringa

30 november 2007 18:50

Vet inte vad som hänt gumman men ger dig en bamsekram. Du är en otroligt fin vän som stöttar och känner du att du vill berätta så lyssnar jag gärna o stöttar dig med, det vet du!!

Många tankar och kramar hjärtat!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 9 december 2007 13:35

  Jag har nu tagit det stora steget att skaffa mig en domän, av den enkla orsak att jag vill kunna ha lås på foto på dottern och i viss mån en del inlägg. Men inget ont att säga om Blogga Gratis där jag trivst superbra under denna tid jag varit här.....

Av Loppan - 30 november 2007 22:30

  Nu har vi firat min Mamma som nu är 60 år fyllda. Vi åkte till resaturang T-bone där ingen av oss tidigare ätit. Det är en ganska poppis reastaurang och väldigt mysig. P och Mamma åt tre-rätters menyn bestående av Vitlöksbröd till förrätt, Ryggbiff...

Av Loppan - 30 november 2007 11:02

  Mamma fyller 60 år idag !! Massa med grattis från oss. Såklart ringde vi och gratulerade i morse med sjönsång från mig och A. Mamma blev jätteglad. Vi ska ut och äta på restaurang och har köpt en present vi tror hon kommer gilla, men såklart får ho...

Av Loppan - 29 november 2007 14:52

  Varför ska jag få veta saker omvägar. Jag blir så ledsen, besviken och förbannad. Det handlar inte om "det man inte vet har man inte ont av" utan om saker jag skulle fått veta förr eller senare i alla fall. Då vill jag veta det förr på ett ärligt s...

Av Loppan - 29 november 2007 09:10

  Då ska jag strax iväg och arbetsträna, sista dagen för denna veckan, en lagom introduktion. Jag är trött efter gårdagen och har massor att göra idag också så tid att uppdatera eller att springa runt hos mina vänner vilket ni säkert är vana vid finn...

Ovido - Quiz & Flashcards