Alla inlägg den 17 november 2007

Av Loppan - 17 november 2007 20:27


Jag har idag gjort ny grafik till A hemsida. A valde själv vad hon ville ha och det blev jättefint tycker vi men jag vet inte om vi är nöjda med presentationsbilden. Ni som har adressen får gärna kika in och tycka till. Har du inte adressen så fråga om den på msn, jag ville inte skriva det här.


Lördagsmys nu !!


Av Loppan - 17 november 2007 11:14


Nu ska jag snart börja arbetsträna och i och med det kommer jag Sluta Banta här på bloggen. Jag har vill inte känna något tvång att uppdatera bloggen och jag uppdaterar redan på Viktväktarnas hemsida. Det känns som det räcker. Jag kommer ändå skriva resultat och hur det går såklart. Och på tal om hur det går så gick det inte så bra igår med godis och ostbollar.. men det är ny dag idag och nya tag... lr hur !!


Ovido - Quiz & Flashcards