Alla inlägg den 1 november 2007

Av Loppan - 1 november 2007 11:29


Som ni märkt har jag varit lite off och skött uppdateringarna si så där. Jag är väldigt trött vilket säkerligen beror på bland annat vädret men jag har ändå inte varit helt off. I Tisdags gjorde jag ett storkok på köttförssås. Hade nämligen köpt hem två storpack nötfärs som jag var tvungen att fixa till så en del blev några portioner köttfärssås och resten frös jag in som ska bli bla tacos och annat gott. I Onsdags tog jag den andra storpacken och gjorde 30 stora köttfärsbiffar samt 1 portion kålpudding som vi hade igår, biffarna åkte in i frysen. Sen är det fullt upp med allt nytt med viktväktarna och jag lär mig nytt varje dag. Dessutom hade jag tvättid igår så nog har jag varit igång, bara inte på nätet. Och nu ska jag fortsätta med att vika tvätten vilket jag inte orkade igår..

Av Loppan - 1 november 2007 11:28


Dagens förändring: -0,1 kg

Totalt vecka 1: -1,9 kg

Totalt vecka 2: -0,2 kg

Totalt vecka 3: -1,1 kg

Totalt vecka 4: -0,3 kg

Totalt sedan 8/10: -3,5 kg


Frukost: 2 Knäckebröd med Leverpastej & Tomat, 1 kopp Te - 3 points

Mellanmål: 1 Äpple

Lunch: Tomat, Gurka, Paprika, Rädisor, Fetaost, Keso - 1,5 points

Mellanmål: 1 Äpple

Middag: Tonfisksallad med Ris, Ägg, Keso, Rhode Island - 8 points

Kvällsmål: Cornflakes & Mjölk - 3,5 points

Vatten: 1 l

Points Totalt idag: 16


Delmål: 1 kg /vecka  [0,5 kg kvar]

Första stora målet: -5 kg till den 12/11

Ovido - Quiz & Flashcards