Direktlänk till inlägg 16 november 2007

Idol-Snack Igen !!

Av Loppan - 16 november 2007 21:58


Mina åsikter är mina åsikter och alla andra är välkomna till sina.. Detta är hur jag tycker och känner men jag förstår att andra tycker olika, såklart.. Så med risk för att göra någon upprörd, så här tycker jag om Idol.


Marie - Gör bra ifrån sig varje vecka. Sjuk i rösten idag? Inte lika bra idag som hon brukar vara men hon har potensial att gå riktigt långt. Gillar henne förutom hur hon rör sig på scenen, men man kan inte få allt. Bör sitta säkert.


Andreas - Han är alltid sig själv till 100% och bjuder på sig själv. Vad hände med rösten idag. Han tappade den och har tydligen någon förkylning eller infektion. Juryn var snäll idag. Kan hänga löst.


Mattias - Återigen tycker jag framträdandet var bra men håller med juryn om att han kan ge mer. Tycker han är idol-potensial men så är jag svag för pojkband och han är ju typiskt en sådan. Hänger löst.


Daniel - Fortfarande överskattad och jag kan inte med hans Di Leva-manéer. Visst sjunger han bra men det är nått som inte stämmer med vad jag gillar. Kanske orättvist. Hänger nog löst - Girlpower.


Amanda - Hon har nu bevisat att hon hör hemma i toppen. Efter några urkassa framträdanden har hon tre gånger i rad visat vad hon går för. Glänste idag igen och bör inte åka ut.


Vem åker ut idag då. Jag tror att Mattias eller Andreas åker ut men jag hoppas att Daniel får lämna Idol.


 
 
Malin

Malin

16 november 2007 23:39

Nej nej nej *asg* DANIEL ÄR FORTFARANDE KUNG! Fast idag delar han tronen med drottningarna Marie och Amanda! *s* I övrigt kan jag nog hålla med dig, tycker iofs att Mattias skulle åka ut, om man jämför med dom som är kvar. Andreas starka röst håller honom kvar!
Go Daniel! Vi ses i Globen!!!!! *hihi*

Kramar Malin, som tycker det är HELT OK med delade åsikter!!! ;-))))

http://www.blogtown.se/blog.php?&id=Malin_Skruttan

 
Ingen bild

Pippi

17 november 2007 08:13

Håller med dig att M rör sig mkt skumt på scenen, ibland undrar jag hur hon kan gå så konstigt - men men...

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 9 december 2007 13:35

  Jag har nu tagit det stora steget att skaffa mig en domän, av den enkla orsak att jag vill kunna ha lås på foto på dottern och i viss mån en del inlägg. Men inget ont att säga om Blogga Gratis där jag trivst superbra under denna tid jag varit här.....

Av Loppan - 30 november 2007 22:30

  Nu har vi firat min Mamma som nu är 60 år fyllda. Vi åkte till resaturang T-bone där ingen av oss tidigare ätit. Det är en ganska poppis reastaurang och väldigt mysig. P och Mamma åt tre-rätters menyn bestående av Vitlöksbröd till förrätt, Ryggbiff...

Av Loppan - 30 november 2007 11:02

  Mamma fyller 60 år idag !! Massa med grattis från oss. Såklart ringde vi och gratulerade i morse med sjönsång från mig och A. Mamma blev jätteglad. Vi ska ut och äta på restaurang och har köpt en present vi tror hon kommer gilla, men såklart får ho...

Av Loppan - 29 november 2007 14:52

  Varför ska jag få veta saker omvägar. Jag blir så ledsen, besviken och förbannad. Det handlar inte om "det man inte vet har man inte ont av" utan om saker jag skulle fått veta förr eller senare i alla fall. Då vill jag veta det förr på ett ärligt s...

Av Loppan - 29 november 2007 09:10

  Då ska jag strax iväg och arbetsträna, sista dagen för denna veckan, en lagom introduktion. Jag är trött efter gårdagen och har massor att göra idag också så tid att uppdatera eller att springa runt hos mina vänner vilket ni säkert är vana vid finn...

Ovido - Quiz & Flashcards