Direktlänk till inlägg 11 november 2007

Fars Dags Firande

Av Loppan - 11 november 2007 12:34


Idag är det Fars Dag och naturligtvis har A firat P. Han fick en fint inpackad paket och ett kort som A själv skrivit på. Det stod "En Kram På Fars Dag" och så skrev A, "Puss o Kram A". I paketet var det en nästrimmer som jag kom ihåg att P önskat sig för ett tag tillbaka sen. Han blev jätteglad och nöjd. Det kommer bli middag han beställt ikväll i form av köttfärsbiffar, potatis och löksås med massa lingon. Efter det blir det en bit cheesecake med vanilj och jordgubbar. Jag vet inte om jag ska ha, jag har vägdag imorgon så vi får se. Har redan syndat lite i helgen men vi får se, det kan hända att det slinker ner en i alla fall, ska aldrig säga aldrig.. *s*


 
 
Nettis plättis ;-)

Nettis plättis ;-)

11 november 2007 13:54

Så roligt att han blev glad för sin present, M blev jätte glad för sin oxå. Problemet med detta var bara att barnen hade lite svårt att förstå att paketen skulle ges till pappa och inte öppnas utav dom :-D

Idag kommer jag ha en points snål dag, men det är ju bara att bita i det sura äpplet *S*

Kram på er och ha en fortsatt bra dag!

http://enmammasvardag.bloggagratis.se

 
BeaTris

BeaTris

11 november 2007 14:28

Låter som ni kommer få en mysig dag. Tror barnen har firat exet med lite hjälp av tjejen & farmor & farfar.

*Kram*

http://beatris.bloggagratis.se

 
Trulsan

Trulsan

11 november 2007 21:46

Vad bra att presenten blev uppskattad. Här hann killarna precis hejda pappan vid kaffebryggaren i morse. "Väääääntaaaa" Så fick man en kopp gott kaffe med choklad-arom istället...mmmm.

Kram

http://trulsan.wordpress.com

 
Ingen bild

M

12 november 2007 18:16

=). /M

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 9 december 2007 13:35

  Jag har nu tagit det stora steget att skaffa mig en domän, av den enkla orsak att jag vill kunna ha lås på foto på dottern och i viss mån en del inlägg. Men inget ont att säga om Blogga Gratis där jag trivst superbra under denna tid jag varit här.....

Av Loppan - 30 november 2007 22:30

  Nu har vi firat min Mamma som nu är 60 år fyllda. Vi åkte till resaturang T-bone där ingen av oss tidigare ätit. Det är en ganska poppis reastaurang och väldigt mysig. P och Mamma åt tre-rätters menyn bestående av Vitlöksbröd till förrätt, Ryggbiff...

Av Loppan - 30 november 2007 11:02

  Mamma fyller 60 år idag !! Massa med grattis från oss. Såklart ringde vi och gratulerade i morse med sjönsång från mig och A. Mamma blev jätteglad. Vi ska ut och äta på restaurang och har köpt en present vi tror hon kommer gilla, men såklart får ho...

Av Loppan - 29 november 2007 14:52

  Varför ska jag få veta saker omvägar. Jag blir så ledsen, besviken och förbannad. Det handlar inte om "det man inte vet har man inte ont av" utan om saker jag skulle fått veta förr eller senare i alla fall. Då vill jag veta det förr på ett ärligt s...

Av Loppan - 29 november 2007 09:10

  Då ska jag strax iväg och arbetsträna, sista dagen för denna veckan, en lagom introduktion. Jag är trött efter gårdagen och har massor att göra idag också så tid att uppdatera eller att springa runt hos mina vänner vilket ni säkert är vana vid finn...

Ovido - Quiz & Flashcards