Direktlänk till inlägg 9 november 2007

Idol-Snack.. med risk för att göra någon upprörd..

Av Loppan - 9 november 2007 21:18


Oj, vad det svänger i Idol, då menar jag inte discotemat utan hur deltagarna är från gång till gång och mina egna och makens åsikter om dom och om juryns kommentarer. Så här tycker jag med risk för att göra någon upprörd, men jag respekterar givetvis alla andras åsikter även om dom är helt olika än mina, alla har vi ju olika tycke och smak...  =)


Christoffer - Jag tyckte han försvann idag och det är synd för det har hittills varit makens favorit och jag har själv tyckt att han varit grym, men inte idag. Synd om det beror på att han är/varit sjuk och att rösten inte är på topp. Kan hänga löst.


Amanda - Var från början en stor favorit som sedan tappade allt och som vi tyckte var fullständigt överraklamerad utav juryn. Hämtade upp sig igen förra uppträdandet och detta. Glänste idag och bör inte åka ut.


Andreas - Får ofta onödigt hård kritik från juryn. Gör alltid bra framträdande. Själv tror jag att dom är rädda för att han inte är den idoltypen dom söker. Är sig själv till 100% och har en grym röst. Kan hänga löst pga juryn, borde få vara kvar.


Mattias - Jag tycker alltid han gör bra framträdande men har då och då levererat falska toner, men det är ju även en del av dom andra artisterna men han får oftare kritik för det. Tycker han är idol-potensial men så är jag svag för pojkband och han är ju typiskt en sådan. Kan tyvärr hänga löst.


Daniel - Totalt överskattad och jag kan inte med hans Di Leva-manéer. Inte min stil även om jag då och då tycker att han sjunger bra. Förstår inte hans favoritskap och dagens framförande var absolut inte disco. Jag gillade det inte alls. Bör sitta löst.


Marie - Gör bra ifrån sig varje vecka. Framträdandena varierar i kvalitet men att hon har en grymt bra sångröst är det ingen tvekan om. Hon vill verkligen detta, hon har all potensial att gå långt och bli en stjärna. I vilken genre är jag dock osäker på. Bör sitta säkert.


Vem åker ut idag då. Jag tror att Mattias eller Andreas åker ut men jag hoppas att Daniel får lämna Idol.

 
 
Ingen bild

Nettis plättis ;-)

9 november 2007 22:08

Nej du bruden ;-) Daniel ska vara kvar! Men så gillar jag ju oxå The Ark, DiLeva stil... mest för att dom har så skön stil och inte bryr sig om vad andra tycker! :-) Kram

 
Ingen bild

Pippi

10 november 2007 08:00

Jag ville Marie skulle åka ut, visst sjunger hon kanske bra. Men ngt hos henne jag inte gillar...

Daniel är min största vinnar favorit. Han har rytmen i sig och ger till 100% av sig själv. Sedan kan man tycka vad man vill om hans rörelser, men hellre rör sig som han gör än bara står upp och ner på samma ställe.

Håller med att Andreas får för mkt neg. kritik. Amanda har jag haft bland mina topp 3, men jag vet inte riktigt längre... Gillar hennes kaxighet, hon är mkt speciell. Gör sitt eget race. Mattias håller jag med om att han skulle platsa i ett pojkband, har ofta sagt det till min man. Han är favvisen för mina tonårsdöttrar och det säger väl en hel del...

TRor du och jag tycker ung. samma ang. Idol.

Kram

 
Malin

Malin

10 november 2007 10:59

Nehe du gumman! Daniel är KUNG!!!! *asg*

Kram på dig!

http://www.blogtown.se/blog.php?&id=Malin_Skruttan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 9 december 2007 13:35

  Jag har nu tagit det stora steget att skaffa mig en domän, av den enkla orsak att jag vill kunna ha lås på foto på dottern och i viss mån en del inlägg. Men inget ont att säga om Blogga Gratis där jag trivst superbra under denna tid jag varit här.....

Av Loppan - 30 november 2007 22:30

  Nu har vi firat min Mamma som nu är 60 år fyllda. Vi åkte till resaturang T-bone där ingen av oss tidigare ätit. Det är en ganska poppis reastaurang och väldigt mysig. P och Mamma åt tre-rätters menyn bestående av Vitlöksbröd till förrätt, Ryggbiff...

Av Loppan - 30 november 2007 11:02

  Mamma fyller 60 år idag !! Massa med grattis från oss. Såklart ringde vi och gratulerade i morse med sjönsång från mig och A. Mamma blev jätteglad. Vi ska ut och äta på restaurang och har köpt en present vi tror hon kommer gilla, men såklart får ho...

Av Loppan - 29 november 2007 14:52

  Varför ska jag få veta saker omvägar. Jag blir så ledsen, besviken och förbannad. Det handlar inte om "det man inte vet har man inte ont av" utan om saker jag skulle fått veta förr eller senare i alla fall. Då vill jag veta det förr på ett ärligt s...

Av Loppan - 29 november 2007 09:10

  Då ska jag strax iväg och arbetsträna, sista dagen för denna veckan, en lagom introduktion. Jag är trött efter gårdagen och har massor att göra idag också så tid att uppdatera eller att springa runt hos mina vänner vilket ni säkert är vana vid finn...

Ovido - Quiz & Flashcards