Direktlänk till inlägg 9 november 2007

Dom Små Sakerna !!

Av Loppan - 9 november 2007 12:30


Med risk för upprepning så är jag sååå trött. Jag har sovit jättedåligt inatt, är inne i en period då jag grubblar över en del saker som sker i livet just nu. Jag hoppas det går över snart för det tar verkligen på krafterna. Jag har sovit jättedåligt och har ont i princip över allt... men nu ska jag inte gnälla, det kunde alltid varit värre !!


A är hemma idag också och hemma hos Farmor och Farfar en stund. Själv är jag igång med tvättningen som lär ta hela dagen. Jag ska röja här också och hoppas på att P kan hjälpa till med dammsugning, vikning av tvätten och lite sånt, vilket han snällt brukar göra. Jag kan tycka det är ganska mysigt att stå i tvättstugan och vika tvätt och småprata, det blir inte lika tråkigt och enformigt då, och när A sätter den sidan till så brukar även hon hjälpa till. Jag mår bra när jag kan stanna upp och ta till vara på dom små sakerna.


 
 
Kathrin

Kathrin

9 november 2007 13:22

Hej vännen!
Tycker synd om dig som har så ont *kram*
Skönt att ni hjälps åt med tvätt och städ - det 'tråkiga' går ju mycket fortare och blir så mycket roligare då!

Ha en bra fedag!
KRAM

http://tinalill.blogsome.com

 
Anna Å

Anna Å

9 november 2007 13:54

Önskar dig en härlig helg aoch att du mår bättre snart ;)

Kraaam

http://www.imloved.se

 
BeaTris

BeaTris

9 november 2007 15:06

Jobbigt när man inte får sova som man behöver....hoppas cirkeln snart bryts.

Just nu sitter R & jag i en varsin del av lägenheten & leker med datorerna *s* Men sånt kan vara skönt det oxå & inte bara sitta klistrade vid varandra.

Ha en underbar Fredag.
*Kraaaaaaam*

http://beatris.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nettis plättis ;-)

9 november 2007 15:55

*Kram*

Vet du...kan du inte skicka hit P & A oxå när dom är klara med er tvätt? Jag har ett helt berg som väntar på dom :-) ;-)

Ha en fin fredag så hörs vi säkert snart igen! KRAM

 
Ingen bild

M

12 november 2007 18:13

Inte gnäller du. /M

 
Ingen bild

M

12 november 2007 18:13

Dom små sakerna är viktiga. /M

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 9 december 2007 13:35

  Jag har nu tagit det stora steget att skaffa mig en domän, av den enkla orsak att jag vill kunna ha lås på foto på dottern och i viss mån en del inlägg. Men inget ont att säga om Blogga Gratis där jag trivst superbra under denna tid jag varit här.....

Av Loppan - 30 november 2007 22:30

  Nu har vi firat min Mamma som nu är 60 år fyllda. Vi åkte till resaturang T-bone där ingen av oss tidigare ätit. Det är en ganska poppis reastaurang och väldigt mysig. P och Mamma åt tre-rätters menyn bestående av Vitlöksbröd till förrätt, Ryggbiff...

Av Loppan - 30 november 2007 11:02

  Mamma fyller 60 år idag !! Massa med grattis från oss. Såklart ringde vi och gratulerade i morse med sjönsång från mig och A. Mamma blev jätteglad. Vi ska ut och äta på restaurang och har köpt en present vi tror hon kommer gilla, men såklart får ho...

Av Loppan - 29 november 2007 14:52

  Varför ska jag få veta saker omvägar. Jag blir så ledsen, besviken och förbannad. Det handlar inte om "det man inte vet har man inte ont av" utan om saker jag skulle fått veta förr eller senare i alla fall. Då vill jag veta det förr på ett ärligt s...

Av Loppan - 29 november 2007 09:10

  Då ska jag strax iväg och arbetsträna, sista dagen för denna veckan, en lagom introduktion. Jag är trött efter gårdagen och har massor att göra idag också så tid att uppdatera eller att springa runt hos mina vänner vilket ni säkert är vana vid finn...

Ovido - Quiz & Flashcards