Direktlänk till inlägg 5 november 2007

Sällskap Idag !!

Av Loppan - 5 november 2007 08:57


Sällskap kommer jag ha hela dagen idag. A somnade jättesent igår och ville vara hemma och mysa med mig idag och då blir det så. Hon har en liten förkylning också som inte kan bestämma sig för att gå tillbaka eller bryta ut helt och man vet ju själv hur man kan må när det är så, man blir hängig och trött. A har sagt att hon vill städa på sitt rum, även dammsuga och torka golv och jag tänker inte hindra henne, hon får göra så mycket hon vill och orkar så länge hon tycker det är skoj. Själv tänkte jag städa undan bland det vi tog in från ute förrådet igår. Det är en del som jag behöver gå igenom. Hinner och orkar jag efter det så ska jag börja röja i förrådet här inne. När P kommer hem ska vi till tippen med allt som ska kastas och samtidigt hämta två garderober som vi har haft stående där, så nu slipper jag köpa nya på IKEA. Det kanske vi gör så småningom i alla fall för dom är jättesnygga men detta blir kanonbra tills vidare. Massa att göra med andra ord och nu vill A att vi ska sjunga lite Astrid Lindgren-sånger ur hennes Hujedamej Sångbok så det är väl bara att sätta igång.. *hihi*


 
 
Trollis m/pojkar

Trollis m/pojkar

5 november 2007 09:10

Hej vännen. Försökte skriva och kommentera här i går. Två ggr. Men, det blev sådär knas med att allt låste sig igen. Iaf, så var det många fina EFIT bilder. Blev sugen på gurkmacka när jag såg dom du gjort åt A. Det åt jag själv mycket av som liten.
Härlig bild på dig och A under middagen där *stor kram och ha en god vecka*

http://www.thinki.se

 
Marie

Marie

5 november 2007 09:25

Hej igen! Hamnade här inne igen pga av att jag råkade slinta med handen så bäst att jag lämnar några rader samtidigt så du inte tror att jag är inne och snokar*ler*

Vad mysig med en mamma och A dag i dag och hoppas hon blir piggare och det går över snabbt. Vi är också hemma i dag alla 3 då A dagar på dagis är tis-tors varje vecka. Vi ska väl inte göra så mycket vi får se. I morgon ska jag till frissan och det ska bli skönt för jag är såå långhårig och har en tråkig utväxt efter färg och slingor. Det ska bli skönt att bli ompysslad verkligen! Ha en bra dag! =)

http://missmarie.bloggproffs.se

 
Kathrin

Kathrin

5 november 2007 11:16

Vad mysigt med en hemmadag tillsammans... och vad duktig A är som städar frivilligt. Mina tjejer är hopplösa på det *suck*

Hoppas att förkylningen ger sig så att A blir piggelin!
Ha en bra dag!
KRAM

http://tinalill.blogsome.com

 
Ingen bild

M

6 november 2007 13:18

Mysigt! /M

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 9 december 2007 13:35

  Jag har nu tagit det stora steget att skaffa mig en domän, av den enkla orsak att jag vill kunna ha lås på foto på dottern och i viss mån en del inlägg. Men inget ont att säga om Blogga Gratis där jag trivst superbra under denna tid jag varit här.....

Av Loppan - 30 november 2007 22:30

  Nu har vi firat min Mamma som nu är 60 år fyllda. Vi åkte till resaturang T-bone där ingen av oss tidigare ätit. Det är en ganska poppis reastaurang och väldigt mysig. P och Mamma åt tre-rätters menyn bestående av Vitlöksbröd till förrätt, Ryggbiff...

Av Loppan - 30 november 2007 11:02

  Mamma fyller 60 år idag !! Massa med grattis från oss. Såklart ringde vi och gratulerade i morse med sjönsång från mig och A. Mamma blev jätteglad. Vi ska ut och äta på restaurang och har köpt en present vi tror hon kommer gilla, men såklart får ho...

Av Loppan - 29 november 2007 14:52

  Varför ska jag få veta saker omvägar. Jag blir så ledsen, besviken och förbannad. Det handlar inte om "det man inte vet har man inte ont av" utan om saker jag skulle fått veta förr eller senare i alla fall. Då vill jag veta det förr på ett ärligt s...

Av Loppan - 29 november 2007 09:10

  Då ska jag strax iväg och arbetsträna, sista dagen för denna veckan, en lagom introduktion. Jag är trött efter gårdagen och har massor att göra idag också så tid att uppdatera eller att springa runt hos mina vänner vilket ni säkert är vana vid finn...

Ovido - Quiz & Flashcards