Direktlänk till inlägg 4 november 2007

Rensning & Frosseri

Av Loppan - 4 november 2007 21:24


Åhhh vilken dag !! Jag och maken har rensat hela förrådet, dvs tagit ut allt, städat, ändrat om hyllorna, sorterat bland grejorna och satt in det som ska behållas igen, vilket bara var en bråkdel av det som fanns där. Imorgon ska vi hyra ett släp för att bli av med allt.. ja, så mycket är det. Massor, hela gräsmattan är full. Det är skönt och vi har kastat så mycket "bra att ha-grejor". När vi avslutade kom vi fram till att vi kan göra det ännu bättre, men det tar vi om några veckor..


Jag har den där trevliga tiden i månaden också och det har jag verkligen känt av idag. Tur det finns värktabletter men tyvärr kände jag på en gång av min magkatarr. Kände även av godissuget och så bakade A muffins hemma hos S med smarties i.. och jag har ätit för många, samt godis och hamburgare till middag avslutat med popcorn.. NÄ, jag ska inte skriva upp vad jag ätit idag och ska inte väga mig på några dagar.. känner mig helt uppsvullen.


Jaja, så kan det vara och jag tänker inte slå mig blå för det.. flyttar kanske mitt mål istället så det är uppnåligt.. vi får se.. Nu ska jag chatta med min bantarkompis Nettan om allt onyttigt vi stoppat i oss i helgen.. hihi !!


 
 
Ingen bild

Bantarkompisen Nettan

4 november 2007 22:00

Javisst är vi så duktiga tills.... helgen kommer och förstör allt! Det skulle vara vardagar varje dag i vårt bantningsschema tror jag allt... hihi
Roligt att titta in på EFIT oxå, vad avundsjuk jag blev på kalkonmiddagen! Tyvärr har vi ingen så tradition i vår släkt... vi kanske kan få hänga med er nästa år haha!
Ska bli roligt att ses i veckan och göra shoppingcentrat osäkert :-)
KRAM

 
Ingen bild

Pippi

5 november 2007 04:38

Så duktig du har varit!

Jag måste rensa ur och frosta av och tvätta av vår frys och kyl, är lite dålig på detta. Men det kanske blir av idag!!

Kram

 
Ingen bild

M

5 november 2007 08:21

=). /M

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 9 december 2007 13:35

  Jag har nu tagit det stora steget att skaffa mig en domän, av den enkla orsak att jag vill kunna ha lås på foto på dottern och i viss mån en del inlägg. Men inget ont att säga om Blogga Gratis där jag trivst superbra under denna tid jag varit här.....

Av Loppan - 30 november 2007 22:30

  Nu har vi firat min Mamma som nu är 60 år fyllda. Vi åkte till resaturang T-bone där ingen av oss tidigare ätit. Det är en ganska poppis reastaurang och väldigt mysig. P och Mamma åt tre-rätters menyn bestående av Vitlöksbröd till förrätt, Ryggbiff...

Av Loppan - 30 november 2007 11:02

  Mamma fyller 60 år idag !! Massa med grattis från oss. Såklart ringde vi och gratulerade i morse med sjönsång från mig och A. Mamma blev jätteglad. Vi ska ut och äta på restaurang och har köpt en present vi tror hon kommer gilla, men såklart får ho...

Av Loppan - 29 november 2007 14:52

  Varför ska jag få veta saker omvägar. Jag blir så ledsen, besviken och förbannad. Det handlar inte om "det man inte vet har man inte ont av" utan om saker jag skulle fått veta förr eller senare i alla fall. Då vill jag veta det förr på ett ärligt s...

Av Loppan - 29 november 2007 09:10

  Då ska jag strax iväg och arbetsträna, sista dagen för denna veckan, en lagom introduktion. Jag är trött efter gårdagen och har massor att göra idag också så tid att uppdatera eller att springa runt hos mina vänner vilket ni säkert är vana vid finn...

Ovido - Quiz & Flashcards