Direktlänk till inlägg 27 oktober 2007

Party !!

Av Loppan - 27 oktober 2007 14:53


Igår kom jag på att A var bjuden på pyjamasparty som idag. Hennes två delade pyjamas med byxa låg i tvätten och skulle inte hinna tvättas och torkas så det blev till att ge sig iväg och köpa en. När vi väl kom till affären så vill A inte ha en två-delad, eller jo, hon hittade en hon gillade med prinsessor på men den fanns inte i hennes storlek. Istället blev det en rosa med blommor, hjärtan och ett rådjur på från Kapp-Ahl samt ett par strumpbyxor att ha under. Det blev kanonbra.


På Brio-butiken köpte vi present i form av en jättetjock målarbok och en megastor ask med kritor. Barn älskar sånt och får sällan nog av sånna saker, annars går det ju bra att byta. Amanda valde själv kortet som blev med Nalle Puh och en 5:a på. Vi fick även ta en runda inom Skopunkten för när jag tog på A hennes finstövlar så knasade dragkedjan sig och gick inte att dra ner igen utan att skon skulle gå sönder. Jag visade upp stöveln, ännu med A fot i och det fanns inget dom kunde göra för att fixa den så vi fick ett par nya även om jag inte hade kvittot med mig. Snällt !!


Nu är A på sitt pyjamasparty men ska strax hämtas. Hon har säkert haft jättekul och vi fick en inbjudan till ett Halloweenparty i november. Det låter jätteskoj.


Önskar våra vänner en mysig Lördag !!

 
 
Mariga M

Mariga M

27 oktober 2007 17:42

Jamen vi var oxå till skopunkten idag....åhh jisses vad fort det gick att handla 3 par skor till killarna....ja vi var färdiga på 5 minuter....helt sjukt!
Adam har varit på kalas idag...en flicka i klassen som bjöd in alla klasskamraterna....till henne köpte han bokstavspärlor....jättefint!!
Kram M

http://minakanel.bloggagratis.se

 
Filura

Filura

27 oktober 2007 18:03

Åh vad kul för A med lite kalas. Pyamasparty är alltid skojigt, det har Kristins oxå vart på några ggr.

Tur du hade med stöveln! Vissa kan vara väldigt schyssta.

Kraaaaaaaaamar till dig

http://www.blogtown.se/blog.php?id=Filura&date=200

 
Nettan

Nettan

27 oktober 2007 21:23

Hello! Hahaha... kolla nu har jag två bloggar, har inte bestämt mig riktigt ännu för vilken jag skall använda....

Kraaaaaaaaaaaaaaam

http://skorpan.bloggagratis.se

 
Nettan

Nettan

27 oktober 2007 22:45

Men du... på blogtown kan du ju ha låsta inlägg nu om du vill.....

F

Kraaaaam

http://www.blogtown.se/blog.php?id=nettiz70

 
Nettan

Nettan

27 oktober 2007 22:47

Piss dator.... hann ju inte skriva klart det andra inlägget....

176 är KANONBRA serie ju, men jag förstår precis vad du menar! Vet nog en till som inte kommer må så bra i morgon, armen/axeln kommer nog värka en hel del.MEN liiite roligt måste man få ha ju... väntar ju på en andra spruta nu så vi får väl se hur det kommer att gå här frammåt.

Kraaaaaaaaaaaaam

http://www.blogtown.se/blog.php?id=nettiz70

 
Ingen bild

Pippi

28 oktober 2007 07:03

Kul med kalas!

Nu har jag äntligen fått min dator tillbaka hel och lagad. Tänkte därför surfa inom och lämna en kram till alla underbara människor

Hoppas du får en fin söndag! Glöm inte ändra era klockor

Kram

 
tröllkärringa

tröllkärringa

28 oktober 2007 09:46

Hihi skoj med pyjamasparty hihi

hoppas hon hade det jättebra då

kraaaaaaaaam

http://thinkerbell.se

 
Ingen bild

M

28 oktober 2007 09:54

Skoj med kalas. /M

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 9 december 2007 13:35

  Jag har nu tagit det stora steget att skaffa mig en domän, av den enkla orsak att jag vill kunna ha lås på foto på dottern och i viss mån en del inlägg. Men inget ont att säga om Blogga Gratis där jag trivst superbra under denna tid jag varit här.....

Av Loppan - 30 november 2007 22:30

  Nu har vi firat min Mamma som nu är 60 år fyllda. Vi åkte till resaturang T-bone där ingen av oss tidigare ätit. Det är en ganska poppis reastaurang och väldigt mysig. P och Mamma åt tre-rätters menyn bestående av Vitlöksbröd till förrätt, Ryggbiff...

Av Loppan - 30 november 2007 11:02

  Mamma fyller 60 år idag !! Massa med grattis från oss. Såklart ringde vi och gratulerade i morse med sjönsång från mig och A. Mamma blev jätteglad. Vi ska ut och äta på restaurang och har köpt en present vi tror hon kommer gilla, men såklart får ho...

Av Loppan - 29 november 2007 14:52

  Varför ska jag få veta saker omvägar. Jag blir så ledsen, besviken och förbannad. Det handlar inte om "det man inte vet har man inte ont av" utan om saker jag skulle fått veta förr eller senare i alla fall. Då vill jag veta det förr på ett ärligt s...

Av Loppan - 29 november 2007 09:10

  Då ska jag strax iväg och arbetsträna, sista dagen för denna veckan, en lagom introduktion. Jag är trött efter gårdagen och har massor att göra idag också så tid att uppdatera eller att springa runt hos mina vänner vilket ni säkert är vana vid finn...

Ovido - Quiz & Flashcards