Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Loppan - 9 oktober 2007 09:44


  • Kontrollerar du dina bröst ofta själv/går på mammografi när du ska ?
  • Nej, jag kontrollerar sällan. Mammografi har jag inte blivit kallad till ännu.


  • Är du orolig för bröstcancer ?
  • Inte så att jag går och oroar mig utan mer en att det kan hända vem som helst.


  • Vad är bröst för dig? Något kvinnligt, något man matar sin bebis med, något sexigt, bara en jobbig sak, annat ?
  • Bröst är naturligtvis något kvinnligt. Att amma var för mig en gåva då man knyter an till sitt lilla barn på ett väldigt speciellt sätt. Bröst kan vara sexigt och såklart händer det att dom är jobbiga och ivägen.


  • Är du nöjd med dina bröst, skulle du vilja förminska, förstora, annat, varför ?
  • Jag är i huvudsak nöjd med mina bröst, jag har en lagom storlek. Inga bomber men heller inte små. Lagom som det så fint heter. Men ett lyft hade inte suttit illa.


  • Dolly Parton har ju försäkrat sina bröst, är det något du skulle kunna göra ?
  • Den tanken har aldrig slagit mig, så nej. Hela jag är försäkrad men inte enbart eller extra på mina bröst.. *S*



    Av Loppan - 9 oktober 2007 08:39


    Förändring: -0,6

    Totalt: -0,6


    Frukost: A-fil, musli, 1 kopp te

    Lunch: Tomat, gurka, paprika, lök, kikärtor med keso.

    Mellanmål: Banan

    Middag: Köttbullar, potatis och sås

    Kvällsmål: En liten bit mandeltårta (skäms lite), Risifrutti


    Vatten: 8 dl (hur ska jag komma upp i 2 l på en dag ???)


    Jag har jätteont i magen även idag. Skitjobbigt !! Tur jag har läkartid imorgon. Var tvungen att få nått i mig sent, en risifrutti så jag kan ta värktabletten. Brukar ta den till middagen men åt på Ikea idag. Nu har även en härlig huvudvärk infunnit sig.. Kl är 22:30 och jag stämplar ut för idag.


    Ovido - Quiz & Flashcards