Direktlänk till inlägg 9 oktober 2007

Tjejsnack v.41 - Bröst

Av Loppan - 9 oktober 2007 09:44


  • Kontrollerar du dina bröst ofta själv/går på mammografi när du ska ?
  • Nej, jag kontrollerar sällan. Mammografi har jag inte blivit kallad till ännu.


  • Är du orolig för bröstcancer ?
  • Inte så att jag går och oroar mig utan mer en att det kan hända vem som helst.


  • Vad är bröst för dig? Något kvinnligt, något man matar sin bebis med, något sexigt, bara en jobbig sak, annat ?
  • Bröst är naturligtvis något kvinnligt. Att amma var för mig en gåva då man knyter an till sitt lilla barn på ett väldigt speciellt sätt. Bröst kan vara sexigt och såklart händer det att dom är jobbiga och ivägen.


  • Är du nöjd med dina bröst, skulle du vilja förminska, förstora, annat, varför ?
  • Jag är i huvudsak nöjd med mina bröst, jag har en lagom storlek. Inga bomber men heller inte små. Lagom som det så fint heter. Men ett lyft hade inte suttit illa.


  • Dolly Parton har ju försäkrat sina bröst, är det något du skulle kunna göra ?
  • Den tanken har aldrig slagit mig, så nej. Hela jag är försäkrad men inte enbart eller extra på mina bröst.. *S*



     
     
    Ingen bild

    Pippi

    9 oktober 2007 15:10

    Är inom med en tisdagskram

     
    Gunilla

    Gunilla

    9 oktober 2007 21:22

    Hej Anna
    Köpt hem Nutrilett som jag tar nångång ibland men försöker tänka ordentligt på maten istället.....obs....sa försöker...:)
    Peppkram Nilla

    http://www.blogtown.se/blog.php?&id=nilla630

     
    Madde

    Madde

    10 oktober 2007 07:18

    Tja .....det har gått ganska ok för mig...... det är roligt med detta fluguppdrag. man får en extra spark i baken. Jag vägde in mig på 69,5 kg och senaste vägningen var 66 kg...... man jag tror att jag har gått upp till denna vägning.....väntar på lingon-veckan......men men det är bara att ta nya tag sedan...... kram Madde

    http://maddem.bloggagratis.se

     
    Trollis m/pojkar

    Trollis m/pojkar

    10 oktober 2007 09:20

    Läst dina svar *ler*

    http://www.thinki.se

    Från
        Kom ihåg mig
    URL

    Säkerhetskod
       Spamskydd  

    Kommentar

    Av Loppan - 9 december 2007 13:35

      Jag har nu tagit det stora steget att skaffa mig en domän, av den enkla orsak att jag vill kunna ha lås på foto på dottern och i viss mån en del inlägg. Men inget ont att säga om Blogga Gratis där jag trivst superbra under denna tid jag varit här.....

    Av Loppan - 30 november 2007 22:30

      Nu har vi firat min Mamma som nu är 60 år fyllda. Vi åkte till resaturang T-bone där ingen av oss tidigare ätit. Det är en ganska poppis reastaurang och väldigt mysig. P och Mamma åt tre-rätters menyn bestående av Vitlöksbröd till förrätt, Ryggbiff...

    Av Loppan - 30 november 2007 11:02

      Mamma fyller 60 år idag !! Massa med grattis från oss. Såklart ringde vi och gratulerade i morse med sjönsång från mig och A. Mamma blev jätteglad. Vi ska ut och äta på restaurang och har köpt en present vi tror hon kommer gilla, men såklart får ho...

    Av Loppan - 29 november 2007 14:52

      Varför ska jag få veta saker omvägar. Jag blir så ledsen, besviken och förbannad. Det handlar inte om "det man inte vet har man inte ont av" utan om saker jag skulle fått veta förr eller senare i alla fall. Då vill jag veta det förr på ett ärligt s...

    Av Loppan - 29 november 2007 09:10

      Då ska jag strax iväg och arbetsträna, sista dagen för denna veckan, en lagom introduktion. Jag är trött efter gårdagen och har massor att göra idag också så tid att uppdatera eller att springa runt hos mina vänner vilket ni säkert är vana vid finn...

    Ovido - Quiz & Flashcards