Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av Loppan - 22 oktober 2007 13:06


Dagens förändring: -/+ 0 kg

Totalt vecka 1: -1,9 kg

Totalt vecka 2: -0,2 kg

Totalt sedan 8/10: -2,1 kg



Frukost: Havregrynsgröt med socker och lättmjölk, 1 kopp te - 3,5 points

Mellanmål: 2 satsumas

Lunch: Shopska Sallad - 1 point

Mellanmål: 1 kopp te

Middag: Lasagne och sallad, mjölk - 11 p

Kvällsmål: 3 satsumas

Points Totalt idag: 15,5


Vatten: 1 l


Delmål: 1 kg /vecka   [ny vecka och 0,9 kg kvar]

Första stora målet: -5 kg till den 11/11


Hur ska jag klara av att gå ner 1 kg per vecka ?? Jag tror det kommer bli svårt eftersom det råder brist på motion här hos mig, så efter lite svar från min personlige rådgivare S så ska jag hålla nere poinsten lite mer och testa om det funkar. Ja, lyxigt va med en personlig rådgivare, vad skulle jag gjort utan henne när vv-sidan låg nere i två dagar.. Stort tack vännen !!

Av Loppan - 22 oktober 2007 09:59


Ja, jag har ny presentationsbild. På den andre hade jag ju långt hår, så den stämde inte längre. Ombyte förnöjer !!


Efter jag lämnat A cyklade jag iväg till möte på AF. Det gick fort och mina uppgifter är uppdaterade och dom ska nu söka en lämlig praktikplats åt mig. Denna gången har jag varit kvävande eftersom dom sabbade chanserna för förlängning på förra praktiken. Jag vill ha en praktik i byn så att jag inte behöver ta mig till och från min praktik med buss eller tåg. Det kommer bli svårare för dom att hitta något till mig men dom får i alla fall försöka med det först, sen får vi se om vi utökar sökningen geografiskt eller inte, jag hoppas innerligt att dom hittar nått nära. Jag ska själv se vad jag kan hitta, ta kontroll över mitt eget öde !!


Det är tänkt att jag ska på Viktväktarmöte idag med min väninna Nettan, men vi får se hur det blir. Känner inte riktigt för att gå dit själv. Jag och sånna samlinga själv går inte ihop riktigt, så vi får se. Jag skulle behöva böckerna dom delar ut för det finns säkert väldigt mycket nyttig informtion i dom, men jag vill inte stanna kvar. Jag kanske kan övertala P att följa med annars, det vill han säkert [not]... *s*


Ovido - Quiz & Flashcards