Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Loppan - 14 oktober 2007 14:59


EFIT idag och sovmorgon eftersom jag är jätteförkyld. Efit startar med att...


11:00 ... jag blir påmind av Nicka och får snabbt ila och lägga batteriet på laddning.


12:00 - Jättesen frukost.. !!


13:00 - Får telefonsamtal från Halmstad om kattungarna. Det ser ut som om Bertil och Bengt ska flytta. Sååå skönt !! Håll nu tummarna för att dom inte drar sig ur.


14:00 - P klipper gräset, sista gången för i år tro ?!?


15:00 - Sätter på Rapunzel till A.


 

16:00 - Tycker A dröjer på toaletten. Hittar henne med ett soduko.. *s*


17:00 - Nudlar med Wokade Grönsaker och Sweet Chilisås är dagens middag.


18:00 - Lämnar Bertil och Bengt till sin nya familj från Halmstad. Lämnar sedan Berit och Bodil i Malmö hos en uppfödare som hade alldeles underbara Ragdoll-katter. Vinkar hejdå och önskar Er ett långt och lyckligt liv med Era nya familjer.


19:00 - Svänger inom McDonalds och A får ett Happy Meal, P en pommes och jag får A extra fruktpåse med äpple. A får en bok med sitt Happy Meal.


20:00 - På väg hem på motorvägen.


21:00 - Hungrig så jag gör lite havregrynsgröt.


Med det avslutar vi dagens Efit.. ska slöa i soffan nu och bli kvitt min förkylning hade jag tänkt, ska i alla fall försöka.



- Söndag 14 oktober och/eller Onsdag 24 oktober
- Lördag 3 november och/eller Tisdag 20 november
- Måndag 10 december och/eller Lördag 22 december

Av Loppan - 14 oktober 2007 12:31


Dagens förändring: +/- 0 kg

Totalt sedan 8/10: -1,9 kg (supernöjd)


Frukost: Lätt A-fil, musli, 2 knäckebröd med gurka, te

Lunch: 2 knäckebröd med tomat

Mellanmål: 1 äpple, te

Middag: Wokade grönsaker och nudlar

Mellanmål: Äpplebitar från McDonalds

Kvällsmål: Havregrynsgröt med lite socker och lättmjölk


Vatten: 1 l


Delmål: 1 kg /vecka (ser ju bra ut, missköter jag mig inte är veckans mål uppnått)

Första stora målet: -5 kg till den 11/11

Ovido - Quiz & Flashcards