Direktlänk till inlägg 14 oktober 2007

EFIT - 071014

Av Loppan - 14 oktober 2007 14:59


EFIT idag och sovmorgon eftersom jag är jätteförkyld. Efit startar med att...


11:00 ... jag blir påmind av Nicka och får snabbt ila och lägga batteriet på laddning.


12:00 - Jättesen frukost.. !!


13:00 - Får telefonsamtal från Halmstad om kattungarna. Det ser ut som om Bertil och Bengt ska flytta. Sååå skönt !! Håll nu tummarna för att dom inte drar sig ur.


14:00 - P klipper gräset, sista gången för i år tro ?!?


15:00 - Sätter på Rapunzel till A.


 

16:00 - Tycker A dröjer på toaletten. Hittar henne med ett soduko.. *s*


17:00 - Nudlar med Wokade Grönsaker och Sweet Chilisås är dagens middag.


18:00 - Lämnar Bertil och Bengt till sin nya familj från Halmstad. Lämnar sedan Berit och Bodil i Malmö hos en uppfödare som hade alldeles underbara Ragdoll-katter. Vinkar hejdå och önskar Er ett långt och lyckligt liv med Era nya familjer.


19:00 - Svänger inom McDonalds och A får ett Happy Meal, P en pommes och jag får A extra fruktpåse med äpple. A får en bok med sitt Happy Meal.


20:00 - På väg hem på motorvägen.


21:00 - Hungrig så jag gör lite havregrynsgröt.


Med det avslutar vi dagens Efit.. ska slöa i soffan nu och bli kvitt min förkylning hade jag tänkt, ska i alla fall försöka.



- Söndag 14 oktober och/eller Onsdag 24 oktober
- Lördag 3 november och/eller Tisdag 20 november
- Måndag 10 december och/eller Lördag 22 december

 
 
tröllkärringa

tröllkärringa

14 oktober 2007 15:51

Kikar in på din EFIT!

Hoppas så det löser sig för missarna!!!

har också efit idag*nickar*

KRAM

http://thinkerbell.se

 
Micke

Micke

14 oktober 2007 17:21

Kikar tillbaka :)
Nu funkar nätet igen efter ett byte av modem med föräldrarna i väntan på jag ska få mitt "rätta".

Det var då en rackars sen frukost ;)

http://kludd.se

 
Weronica

Weronica

14 oktober 2007 17:39

Fina foton vännen!

Jag fotar också idag =D

*kraaaam*

http://www.werali.se

 
Dunder

Dunder

14 oktober 2007 18:55

Skönt att det ordnar sig med katterna, i ärlighetens namn blir jag jätteorolig över A - jag vet ju hur otroligt jobbigt det är att leva med pälsdjursallergi och jag önskar ingen att behöva leva så. Dessutom vet jag ju hur jobbigt det var för dig att städa hela hemmet efter förra omgången katter. Trist att jourhemmet gav dig en sån attityd, de borde ju snarare vara glada över att folk försöker hjälpa till.

Trist att du är förskyld, jag håller tummarna för att du mår bättre snart =)

http://dunderboll.se

 
Ingen bild

M

14 oktober 2007 22:56

Fina bilder som vanligt. Bra att det ordnade sig med kissekatterna. /M

 
Malin

Malin

15 oktober 2007 08:31

God morgon, gumman!
Är tillbaka med min dator numera! Så skönt!
Är fortfarande hemma & vabbar, ska till vårdcentralen med Nova idag, då hon har feber & har haft det i ca en månad nu! Så jag hoppas att doktorn kan förklara varför hon fortfarande är varm... :(
Kommer uppd min blogg senare, efter läkarbesök!
Hur gick det med A när kattungarna hämtades? Blev hon jätteledsen?

Peppkramar Malin

http://www.blogtown.se/blog.php?&id=Malin_Skruttan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 9 december 2007 13:35

  Jag har nu tagit det stora steget att skaffa mig en domän, av den enkla orsak att jag vill kunna ha lås på foto på dottern och i viss mån en del inlägg. Men inget ont att säga om Blogga Gratis där jag trivst superbra under denna tid jag varit här.....

Av Loppan - 30 november 2007 22:30

  Nu har vi firat min Mamma som nu är 60 år fyllda. Vi åkte till resaturang T-bone där ingen av oss tidigare ätit. Det är en ganska poppis reastaurang och väldigt mysig. P och Mamma åt tre-rätters menyn bestående av Vitlöksbröd till förrätt, Ryggbiff...

Av Loppan - 30 november 2007 11:02

  Mamma fyller 60 år idag !! Massa med grattis från oss. Såklart ringde vi och gratulerade i morse med sjönsång från mig och A. Mamma blev jätteglad. Vi ska ut och äta på restaurang och har köpt en present vi tror hon kommer gilla, men såklart får ho...

Av Loppan - 29 november 2007 14:52

  Varför ska jag få veta saker omvägar. Jag blir så ledsen, besviken och förbannad. Det handlar inte om "det man inte vet har man inte ont av" utan om saker jag skulle fått veta förr eller senare i alla fall. Då vill jag veta det förr på ett ärligt s...

Av Loppan - 29 november 2007 09:10

  Då ska jag strax iväg och arbetsträna, sista dagen för denna veckan, en lagom introduktion. Jag är trött efter gårdagen och har massor att göra idag också så tid att uppdatera eller att springa runt hos mina vänner vilket ni säkert är vana vid finn...

Ovido - Quiz & Flashcards