Direktlänk till inlägg 22 oktober 2007

Ny Presentationsbild & Möte !!

Av Loppan - 22 oktober 2007 09:59


Ja, jag har ny presentationsbild. På den andre hade jag ju långt hår, så den stämde inte längre. Ombyte förnöjer !!


Efter jag lämnat A cyklade jag iväg till möte på AF. Det gick fort och mina uppgifter är uppdaterade och dom ska nu söka en lämlig praktikplats åt mig. Denna gången har jag varit kvävande eftersom dom sabbade chanserna för förlängning på förra praktiken. Jag vill ha en praktik i byn så att jag inte behöver ta mig till och från min praktik med buss eller tåg. Det kommer bli svårare för dom att hitta något till mig men dom får i alla fall försöka med det först, sen får vi se om vi utökar sökningen geografiskt eller inte, jag hoppas innerligt att dom hittar nått nära. Jag ska själv se vad jag kan hitta, ta kontroll över mitt eget öde !!


Det är tänkt att jag ska på Viktväktarmöte idag med min väninna Nettan, men vi får se hur det blir. Känner inte riktigt för att gå dit själv. Jag och sånna samlinga själv går inte ihop riktigt, så vi får se. Jag skulle behöva böckerna dom delar ut för det finns säkert väldigt mycket nyttig informtion i dom, men jag vill inte stanna kvar. Jag kanske kan övertala P att följa med annars, det vill han säkert [not]... *s*


 
 
tröllkärringa

tröllkärringa

22 oktober 2007 11:24

har massa böcker från flera år tillbaka o jag lovar att man klarar sig utan dom iaf gjorde jag det=) har du dessutom tillgång till deras hemsida o allt där så har du väl allt material där ändå?

Kramkram

http://thinkerbell.se

 
Ingen bild

M

23 oktober 2007 10:09

Väldigt fin bild! /M

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 9 december 2007 13:35

  Jag har nu tagit det stora steget att skaffa mig en domän, av den enkla orsak att jag vill kunna ha lås på foto på dottern och i viss mån en del inlägg. Men inget ont att säga om Blogga Gratis där jag trivst superbra under denna tid jag varit här.....

Av Loppan - 30 november 2007 22:30

  Nu har vi firat min Mamma som nu är 60 år fyllda. Vi åkte till resaturang T-bone där ingen av oss tidigare ätit. Det är en ganska poppis reastaurang och väldigt mysig. P och Mamma åt tre-rätters menyn bestående av Vitlöksbröd till förrätt, Ryggbiff...

Av Loppan - 30 november 2007 11:02

  Mamma fyller 60 år idag !! Massa med grattis från oss. Såklart ringde vi och gratulerade i morse med sjönsång från mig och A. Mamma blev jätteglad. Vi ska ut och äta på restaurang och har köpt en present vi tror hon kommer gilla, men såklart får ho...

Av Loppan - 29 november 2007 14:52

  Varför ska jag få veta saker omvägar. Jag blir så ledsen, besviken och förbannad. Det handlar inte om "det man inte vet har man inte ont av" utan om saker jag skulle fått veta förr eller senare i alla fall. Då vill jag veta det förr på ett ärligt s...

Av Loppan - 29 november 2007 09:10

  Då ska jag strax iväg och arbetsträna, sista dagen för denna veckan, en lagom introduktion. Jag är trött efter gårdagen och har massor att göra idag också så tid att uppdatera eller att springa runt hos mina vänner vilket ni säkert är vana vid finn...

Ovido - Quiz & Flashcards