Direktlänk till inlägg 24 oktober 2007

EFIT - 071024

Av Loppan - 24 oktober 2007 13:24


Dagen började med att A vaknade före klockan ringde. Det är en ny vana till följd av att hon äntligen somnar tidigare om kvällarna. Skönt men det tar lite tid att vänja sig vid.. *gäsp*


08:00 - På med strumpor och resten av kläderna på A.


09:00 - A lämnad och dags för grötfrukost.


10:00 - Köpt biljetter till Råttatouille till inför A namnsdag på fredag.


11:00 - Chattar med S u s s i e..


12:00 - Skriver in månadens räkningar.


13:00 - Dagens lunch - Shopska sallad, min favvo !!


14:00 - Duschar !!


15:00 - Nyttjar nya micron. Igår började den gamla spraka så P kom hem med denna skönheten. Den gamla har vi haft sen vi flyttade ihop -98. Den nya piper om/när jag glömmer mitt te, vilket ofta händer.. *s*.. Sååå nöjd !!


16:00 - Lill-Loppan badar skumbad och tvättar håret.


17:00 - A Torkar efter ett riktigt långbad (vatten i hela badrummet)


18:00 - A hjälper till och kollar maten hon bestämt för dagen..  =)


19:00 - Behöver fylla på matförrådet så vi kör iväg och shoppar.


20:00 - Fångar denna vackra skymningsbild på vägen hem som avslutar dagen.


 
 
Anna Å

Anna Å

24 oktober 2007 10:54

Så skoj att få följa din dag, kommer tillbaka lite senare. Hoppas att du får en bra dag å att ryggen känns bättre.
Kraaam

http://www.imloved.se

 
Kathrin

Kathrin

24 oktober 2007 11:58

Wow, din nya frisyr! Jättesnygg!!!

Jag har uppat min viktblogg idag, hållar på att kravla mig ur oktobersunket och hoppas hitta mitt go på gymmet ikväll ;)

Ha en bra dag!
KRAM

http://tinalill.blogsome.com

 
Weronica

Weronica

24 oktober 2007 12:26

Hade totalt glömt bort att det var EFIT idag! Eftersom jag kom på det så sent så skippar jag den här gången...

Kikar in här senare igen för att se fler fina foton :)


*kram*

http://www.werali.se

 
tröllkärringa

tröllkärringa

24 oktober 2007 12:58

Skoj att följa din dag!!! Gott med havregrynsgröt också

jag har med EFIT idag

kramkram

http://thinkerbell.se

 
Evendim

Evendim

24 oktober 2007 14:14

Näe ingen efit hos mig idag! Glömde ta med kameran när jag stack till plugget i morse och då struntade jag i allt istället... Kunde iofs ha kompletterat med mobilfoton, men så långt tänkte jag inte just då *s*

Vilken smarrig lunch! Kurrar i magen på mig nu, men jag fick uppblodsokerkurvan lite nu när jag åt upp en av chokladbollarna Julia bakade igår.. *s*

Kikar in senare igen... *kramis*

http://evendim.se

 
Sussie

Sussie

24 oktober 2007 14:47

Fina bilder!
Och där kom jag med på ett hörn...=)

Vad är det i salladen??
Kraaam

http://www.sussetuss.com

 
Ingen bild

Nettis plättis ;-)

24 oktober 2007 15:56

Tittar in på EFIT, kul :-)
Hoppas kvällen blir bra, vi hörs säkert på msn som vanligt!
Kramar från Bantarvänninan Nettan

 
Dunder

Dunder

24 oktober 2007 22:31

Nope, inget EFIT hos mig idag, jag har kört så många på sistone att jag inte ides *s*

Kraaam.

http://dunderboll.se

 
Trollis m/pojkar

Trollis m/pojkar

24 oktober 2007 23:09

Härliga EFIT bilder hos er i dag. Råttfilmen såg Samuel o jag i söndags. Den är HELT UNDERBAR! *nattikramar*

http://www.thinki.se

 
Anna Å

Anna Å

25 oktober 2007 10:05

Så söt hon är, Lill-Loppan :)
Kraaaam

http://www.imloved.se

 
Marie

Marie

25 oktober 2007 12:08

Hej! Skoj och följa eran dag. Nej jag har inte börjat med EFIT men jag kanske får kanske lust att börja med det någon gång i alla fall. Ha det bra! =)

http://missmarie.bloggproffs.se

 
Ingen bild

M

28 oktober 2007 09:44

Kul! /M

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 9 december 2007 13:35

  Jag har nu tagit det stora steget att skaffa mig en domän, av den enkla orsak att jag vill kunna ha lås på foto på dottern och i viss mån en del inlägg. Men inget ont att säga om Blogga Gratis där jag trivst superbra under denna tid jag varit här.....

Av Loppan - 30 november 2007 22:30

  Nu har vi firat min Mamma som nu är 60 år fyllda. Vi åkte till resaturang T-bone där ingen av oss tidigare ätit. Det är en ganska poppis reastaurang och väldigt mysig. P och Mamma åt tre-rätters menyn bestående av Vitlöksbröd till förrätt, Ryggbiff...

Av Loppan - 30 november 2007 11:02

  Mamma fyller 60 år idag !! Massa med grattis från oss. Såklart ringde vi och gratulerade i morse med sjönsång från mig och A. Mamma blev jätteglad. Vi ska ut och äta på restaurang och har köpt en present vi tror hon kommer gilla, men såklart får ho...

Av Loppan - 29 november 2007 14:52

  Varför ska jag få veta saker omvägar. Jag blir så ledsen, besviken och förbannad. Det handlar inte om "det man inte vet har man inte ont av" utan om saker jag skulle fått veta förr eller senare i alla fall. Då vill jag veta det förr på ett ärligt s...

Av Loppan - 29 november 2007 09:10

  Då ska jag strax iväg och arbetsträna, sista dagen för denna veckan, en lagom introduktion. Jag är trött efter gårdagen och har massor att göra idag också så tid att uppdatera eller att springa runt hos mina vänner vilket ni säkert är vana vid finn...

Ovido - Quiz & Flashcards