Direktlänk till inlägg 26 september 2007

Mår Sååå Dåligt !!

Av Loppan - 26 september 2007 14:25


Jag mår skit. Det känns som jag inget annat gör än gnäller, men nu är det om nått nytt, nått nytt jag inte orkar skriva om här. En del saker är privata och ska förbli så. Men hur privat det än är så är jag jätteledsen och skulle jag skriva nått annat här skulle jag ljuga.


Imorgon har jag tid hos min läkare och det har jag ont i magen inför. Min framtid vilar i någon annans händer. Jag vill INTE bli sjukpensionär. Jag tycker jag är värd en ärlig chans att komma tillbaka ut i arbetslivet och tänker kräva att dom ger mig det.


Ska fixa med maten nu, måste hålla mig sysselsatt !!

 
 
Filura

Filura

26 september 2007 14:52

Nej, vad säger du? Om du vill lätta hjärtat på msn eller så, så vet du vart jag finns!! Om du inte vill det så är det ok oxå, för vissa saker kanske man inte ens vill säga till annat än familjen.
Hur som än haver så tänker jag på dig!

Kraaaaaaaaaaaaaamar

http://www.blogtown.se/blog.php?id=Filura

 
BeaTris

BeaTris

26 september 2007 14:55

En extra stor varm kram till dig Gumman.....tänker på dig & du vet att jag finns här så gott det går.

*Kramar*

http://beatris.bloggagratis.se

 
Evendim

Evendim

26 september 2007 16:13

Stooor kram till dig gumman!
Läkaren kan väl inte avgöra om du ska bli sjukpensionär? Han/hon måste ju lyssna till vad DU vill! Lycka till i morgon! =)

http://evendim.se

 
Ingen bild

Malin

26 september 2007 17:45

Älskade vännen... Finns här för dig, det vet du, så fort du är redo att prata!!!

Megabamsekraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

 
selma

selma

26 september 2007 17:51

Nej va ledsamt att läsa. Kramar om dig hårt o du vet att du kan prata med mig om du vill

varm kram

http://www.thinkerbell.se

 
Ingen bild

Marina

26 september 2007 20:41

*tycker om dig Anna...och blir ledsen med dig när du mår så här* Kram i massor.
Marina

 
Kathrin

Kathrin

26 september 2007 22:07

Åh, vännen så jobbigt! Massor med stora varma kramar till dig!

http://tinalill.blogsome.com

 
Ingen bild

Pippi

27 september 2007 07:59

Jag ville inte heller bli sjukpensionär (om det är så man kallas...) Men det är tidsbegränsat. jag mådde otroligt dåligt innan jag fick nytt sjukintyg, nu har jag snart sluppit tänka på sjukintyget i ett år och det har verkligen fått mig att tänka mer på att bli friskare och friskare har jag blivit men ännu inte bra. Inte ger det mkt pengar heller jag med min 75% tjänst och 60% av den.

Hoppas det blir till det bästa för dig! Kram

 
Ingen bild

M

28 september 2007 22:42

Stå på dig.
/M

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 9 december 2007 13:35

  Jag har nu tagit det stora steget att skaffa mig en domän, av den enkla orsak att jag vill kunna ha lås på foto på dottern och i viss mån en del inlägg. Men inget ont att säga om Blogga Gratis där jag trivst superbra under denna tid jag varit här.....

Av Loppan - 30 november 2007 22:30

  Nu har vi firat min Mamma som nu är 60 år fyllda. Vi åkte till resaturang T-bone där ingen av oss tidigare ätit. Det är en ganska poppis reastaurang och väldigt mysig. P och Mamma åt tre-rätters menyn bestående av Vitlöksbröd till förrätt, Ryggbiff...

Av Loppan - 30 november 2007 11:02

  Mamma fyller 60 år idag !! Massa med grattis från oss. Såklart ringde vi och gratulerade i morse med sjönsång från mig och A. Mamma blev jätteglad. Vi ska ut och äta på restaurang och har köpt en present vi tror hon kommer gilla, men såklart får ho...

Av Loppan - 29 november 2007 14:52

  Varför ska jag få veta saker omvägar. Jag blir så ledsen, besviken och förbannad. Det handlar inte om "det man inte vet har man inte ont av" utan om saker jag skulle fått veta förr eller senare i alla fall. Då vill jag veta det förr på ett ärligt s...

Av Loppan - 29 november 2007 09:10

  Då ska jag strax iväg och arbetsträna, sista dagen för denna veckan, en lagom introduktion. Jag är trött efter gårdagen och har massor att göra idag också så tid att uppdatera eller att springa runt hos mina vänner vilket ni säkert är vana vid finn...

Ovido - Quiz & Flashcards