Alla inlägg den 23 september 2007

Av Loppan - 23 september 2007 17:52


Nu har hela familjen varit ute på en lång promenix. Vi kallar den "å-rundan" för den går längst och över byns vackra å. Vi har varit iväg i ca 1 ½ timme och det var alldeles underbart väder. Om hösten tänker vara så här varm med 20 grader så inte mig emot. Det funkar för mig. Nu ska det lagas mat och sen väntar resten av städningen som tyvärr inte försvann sin väg när vi var ute. Sen är det en bra film och mys i soffan som gäller för hela slanten...


Av Loppan - 23 september 2007 10:36


Det är Tivoli i byn och vi funderade på att gå ner en liten med A men valde till slut att hoppa över det. Denna söndag är avsatt till städning hemma, och jag har som vanligt den senaste veckan fått huvudvärk. Jag förstår inte vad det beror på och börjar bli något trött på det. Sitter nu och äter resterna från gårdagens kyckling sallas.. *så gott*.. Sen ska jag fortsätta städa igen.. Wiiie !! - [not]

 ______________________________


DAGENS AGENDA

Tömma Diskamaskinen

Fylla Diskmaskinen

Vika Tvätt

Vattna Blommorna

Sortera ut Tradera-sälj

Plocka iordning

Damma

Dammsuga

Torka Golv


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards