Direktlänk till inlägg 21 september 2007

Äntligen Fredag !!

Av Loppan - 21 september 2007 09:21


Äntligen Fredag !! Jag älskar helgen och är säkert inte ensam om det, den har bara en tendens till att gå så fort. Jag vet inte vad som ska hittas på i helgen men det känns som att vi borde göra nått kul. Jag funderar på att vi tar en tur ut i skogen eller att åka och mata rådjuren, det beror lite på vädret såklart. En höstdag kan vara grå, ruskig och regning men kan också vara varm, solig och vacker och jag hoppas på att helgen bjuder på det senare.


Till lite andra grejer. Denna veckan har jag minsann lyckats gå ner 1,2 kg. Nu gäller det bara att jag ska hålla det i helgen. Lite godis brukar slinka ner men så länge jag håller det till lite så ska det nog gå bra.


A är iväg till förskolan och som vanligt längtar jag tills hon kommer hem igen. Nu ska jag se en film och äta lite frukost...


 
 
Nettis plättis ;-)

Nettis plättis ;-)

21 september 2007 10:57

Tack så jätte mycket för gratulationerna :-)
Och tack för tanken om att passat barnen om ni bara hade kännt varandra lite mer, det var en varm god tanke som värmde ett lite lesset hjärta idag. Men jag ska inte gnälla om det...

Hoppas helgen blir fin! Kram

http://maskros.bloggagratis.se

 
Weronica

Weronica

21 september 2007 11:36

Ja helgen har en tendens att gå alldeles för fort! Hoppas ni får det trevligt oavsett vad ni hittar på :)

Vi ska på middag hos svärmor imorgon och på söndag ska vi åka upp till mina föräldrar.

Grattis till minuset! Du är så duktig! Önskar att jag var lika duktig och motiverad, men jag har noll ork.... :(

*kram*

http://www.werali.se

 
Sussetuss

Sussetuss

21 september 2007 13:02

Ja, vi hoppas på vackert höst väder till helgen...Så skönt med lite sol och frisk luft!
Håller med om att det går alldeles för fort bara!

Du är såååå duktig med vikten! Skickar du över lite motivation är du snäll??!! ;)
Precis som för Weronica så finns ingen motivation och ork här heller...tyvärr!

Ha en mysig helg! Kraaaaaam

http://www.sussetuss.com

 
Evendim

Evendim

21 september 2007 17:25

Ja, härligt med helg! Fast jag och mini är ensamma hemma både lördag och söndag... Hoppas på fint väder i alla fall! =)

Duktig du är med vikten! Jag har tappat tre kg senaste veckorna utan att egentligen göra nånting... Men det blir många promenader fram och tillbaka till dagis + till skolan och det gör nog sitt till! Dessutom har jag förssökt dra ner på godisätandet =)

Har ca kg kvar egentligen men det är inte sååå bråttom ;)

Trevlig fredag!! Kraaam

http://evendim.se

 
Ingen bild

Dunder

21 september 2007 17:47

Grattis gumman till minuset *tummen upp* Här är det sockerfritt som gäller ;)

 
Nettan

Nettan

21 september 2007 22:10

Ja du vännen, visst är det suuuper skönt med helg. som tur är så går veckorna VÄLDIGT fort nu för tiden sedan jag började nya arbetet.

Tyvärr har jag inte nån sovmorron i morgon utan vi har samling med laget 08.30 och matchen börjar 9.00, direkt efter oss så har T match.

Klockan fem så ska vi + bror och svägerska vara hos mamma och pappa och äta kräftor och sushi som jag har stått och gjort här ikväll, skall verkligen försöka komma ihåg kameran i morgon.

På söndag fyller svärmor år och då skall vi ut till henne (landet) och passa på att fiska lite och ta upp båten för detta år....

Pust! Undra om man får vila någon gång ;)

Kram kram

http://www.blogtown.se/blog.php?id=nettiz70

 
Ingen bild

M

28 september 2007 22:54

Ja, fredagar gillas. /M

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 9 december 2007 13:35

  Jag har nu tagit det stora steget att skaffa mig en domän, av den enkla orsak att jag vill kunna ha lås på foto på dottern och i viss mån en del inlägg. Men inget ont att säga om Blogga Gratis där jag trivst superbra under denna tid jag varit här.....

Av Loppan - 30 november 2007 22:30

  Nu har vi firat min Mamma som nu är 60 år fyllda. Vi åkte till resaturang T-bone där ingen av oss tidigare ätit. Det är en ganska poppis reastaurang och väldigt mysig. P och Mamma åt tre-rätters menyn bestående av Vitlöksbröd till förrätt, Ryggbiff...

Av Loppan - 30 november 2007 11:02

  Mamma fyller 60 år idag !! Massa med grattis från oss. Såklart ringde vi och gratulerade i morse med sjönsång från mig och A. Mamma blev jätteglad. Vi ska ut och äta på restaurang och har köpt en present vi tror hon kommer gilla, men såklart får ho...

Av Loppan - 29 november 2007 14:52

  Varför ska jag få veta saker omvägar. Jag blir så ledsen, besviken och förbannad. Det handlar inte om "det man inte vet har man inte ont av" utan om saker jag skulle fått veta förr eller senare i alla fall. Då vill jag veta det förr på ett ärligt s...

Av Loppan - 29 november 2007 09:10

  Då ska jag strax iväg och arbetsträna, sista dagen för denna veckan, en lagom introduktion. Jag är trött efter gårdagen och har massor att göra idag också så tid att uppdatera eller att springa runt hos mina vänner vilket ni säkert är vana vid finn...

Ovido - Quiz & Flashcards