Direktlänk till inlägg 14 september 2007

Inte Tid Att Vara Sjuk...

Av Loppan - 14 september 2007 09:32


A är sjuk ännu och likaså jag. Fast det känns som att det är på bättrinsvägen för oss bägge.. *hoppas*. Har massor att göra idag i alla fall som tvätta, handla, banken, fixa färdigt på A rum. Jag har inte så mkt tid över för att vara sjuk känns det som.

Vårt tecknade film-maraton är i full gång igen... Wiiee !! Jag går och nynnar en massa disneymusik hela dagarna.. *hela dan ska hon arbeta, hon ska jobba hon ska streta*... passande va ?!?!

Jag har uppdateratA hemsida med andra veckan i Bulgarien. Det är inte helt klart för det kommer ännu fler bilder men jag har strulat med att hitta ett ftp-program, kompatibelt med Vista (och jag är ju inte så hemma på sånt där) men till slut gick det så jag la upp dom bilderna som var klara hittills. Välkomna in och titta --> Bulgarien 2007 <--

P är på sjukhuset. Han hade nu ikväll så ont att han var tvungen att åka in, det är jobbigt för såklart blir man orolig, och det märks att även A blir det. Hon förstår ju så mycket mer än man tror. Några av Er vet varför och det är inget jag vill skriva ut här så vid frågor eller kommentarer så hänvisar jag till msn. Mamma är här så jag har i alla fall någon vuxen att prata med vilket är skönt och som uppskattas enormt. Nu är det TV-tajm !!

______________________________


Dagens Agenda:
P på läkarbesök

Tvätta
Bankärende
Helghandla
Mamma på Middag

Packa o skicka Tradera
Fixa färdigt i A rum

 
 
Ingen bild

Malin

14 september 2007 18:59

Vad duktig du är som orkar se så mycket barnfilmer!! *hihi*
Hoppas ni har haft en bra dag & att ni börjar piggna på er!
Kramar Malin

 
selma

selma

14 september 2007 19:54

Helg kramar till dig!!!!

http://www.thinkerbell.se

 
Ingen bild

Zorro

14 september 2007 22:29

Hej! Snygg blogg du har. Hoppas allt är som det ska. Ha det!

 
Weronica

Weronica

15 september 2007 07:30

Hej vännen!

Hoppas det gick bra för P på sjukan igår!? Tänker på er!!!

*kram*

http://www.werali.se

 
Dunder

Dunder

15 september 2007 09:47

Dito =)

Ser inte så mycket av vädret genom persiennerna, men det låter inte som att det regnar i allafall *garvar* Sicket väder vi hade igår! Givetvis var det värsta skyfallet då jag drog iväg till dagis för att hämta W.

Vad ska ni hitta på? Vi skall snart dra ut en sväng så vilddjuret får springa av sig lite ;)

Kraaaam

http://dunderboll.se

 
Ingen bild

Dunder

15 september 2007 09:49

Glömde ju kommentera inlägget, jag läste hos dig igår men var för anti-data för att kommentera *s* Fina bilder inne hos A! Kul att få se fler foton av damen =)

Trist att ni fortfarande är sjuka, läge att bli frisk snart va?! ;) Du kan ju alltid får komma hit och städa - nu kan man visa upp hallen i allafall för vi har köpt en snygg skohylla att ha som bänk *garvar*

Kaaaaffeeeeeeeee....

 
Kathrin

Kathrin

15 september 2007 11:25

Har kikat på era härliga bilder från Bulgarien! Förstår att ni vill tillbaka :)
KRAM

http://tinalill.blogsome.com

 
Ingen bild

Dunder

15 september 2007 14:09

Ha ha, nej sno på du =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loppan - 9 december 2007 13:35

  Jag har nu tagit det stora steget att skaffa mig en domän, av den enkla orsak att jag vill kunna ha lås på foto på dottern och i viss mån en del inlägg. Men inget ont att säga om Blogga Gratis där jag trivst superbra under denna tid jag varit här.....

Av Loppan - 30 november 2007 22:30

  Nu har vi firat min Mamma som nu är 60 år fyllda. Vi åkte till resaturang T-bone där ingen av oss tidigare ätit. Det är en ganska poppis reastaurang och väldigt mysig. P och Mamma åt tre-rätters menyn bestående av Vitlöksbröd till förrätt, Ryggbiff...

Av Loppan - 30 november 2007 11:02

  Mamma fyller 60 år idag !! Massa med grattis från oss. Såklart ringde vi och gratulerade i morse med sjönsång från mig och A. Mamma blev jätteglad. Vi ska ut och äta på restaurang och har köpt en present vi tror hon kommer gilla, men såklart får ho...

Av Loppan - 29 november 2007 14:52

  Varför ska jag få veta saker omvägar. Jag blir så ledsen, besviken och förbannad. Det handlar inte om "det man inte vet har man inte ont av" utan om saker jag skulle fått veta förr eller senare i alla fall. Då vill jag veta det förr på ett ärligt s...

Av Loppan - 29 november 2007 09:10

  Då ska jag strax iväg och arbetsträna, sista dagen för denna veckan, en lagom introduktion. Jag är trött efter gårdagen och har massor att göra idag också så tid att uppdatera eller att springa runt hos mina vänner vilket ni säkert är vana vid finn...

Ovido - Quiz & Flashcards